Zarządzanie firmą
Zarządzanie firmą to umiejętność, która w sytuacji licznych zmian w funkcjonującym systemie gospodarczym, wymaga dużej odpowiedzialności za interesy z jednej strony firmy a z drugiej zatrudnionych w niej pracowników. Umiejętnośc delegowania uprawnień oraz stosowanie różnych stylów zarządzania w zależności od fazy zmian w jakiej znajduje się firma to proces nieustannego rozwoju. Towarzyszymy dyrektorom/ liderom zmian w realizacji celów rozwojowych w odniesieniu pozycji firmy na rynku oraz interesów pracowników. Wspieramy rozwój kompetencji interpersonalnych w myśl idei, że "firmę tworzą ludzie" Dokonujemy diagnozy kompetencj przywódczych i planujemy rozwój kariery zawodowej kadry zarządzającej firm oraz liderów zmian Prowadzimy doradztwo oraz mentoring w oparciu o międzynarodowe wzorce. Proponujemy współpracę w formie szkoleń, seminariów, indywidualnych konsultacji mailowych i telefonicznych |